![](/libraries/images/1px.gif)
1. Zwrot (Odstąpienie od Umowy Sprzedaży)
Kupujący może zwrócić produkt bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W razie odstąpienia od umowy, Kupujący ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem oraz wysłanie maila informacyjnego o nadanym zwrocie.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu produktu na adres Sprzedającego: M&P SYSTEMS Maria Kossakowska, ul. Warszawska 63A, 05-092 Łomianki.
Zwrot wartości produktu realizowany jest przelewem bankowym i nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów Kupujący powinien obchodzić się z produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
W przypadku częściowego zwrotu kompletu dresowego (tzn. bluzy lub spodni) rabat przestaje obowiązywać i zwrócona zostaje kwota pomniejszona o rabat wynikający z tytułu 'komplet' - liczona jest wtedy cena regularna za pozostawiony produkt.
2. Reklamacja
Zawiadomienia o wadach dotyczących produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@heliumatelier.pl lub pisemnie na adres: M&P SYSTEMS Maria Kossakowska, ul. Warszawska 63A, 05-092 Łomianki.
W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Dla oceny wad fizycznych produktu, należy produkt dostarczyć na adres: M&P SYSTEMS Maria Kossakowska, ul. Warszawska 63A, 05-092 Łomianki.
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.